خداحافظ سال91

چیزی به سال جدید نمونده         

مثل هر سال یه ذره استرس دارم هیجان زدم و...

یه سال دیگه هم گذشت

حالا وقت حساب سر انگشتیه

تو سال 91 چیکارا کردم چیکارا میتونستم بکنم چیکارا باید می کردم

خوب می تونستم سال 91 رو خیلی خوب بسازم ولی نشد 

زندگی را خیلی سخت گرفتم  خب واقعا هم سخت بود زندگی به دور از خانواده تو یه شهر دیگه به جای این که بیام از لحظه های زندگی استفاده کنم و ازشون لذت ببرم ...

ولی میخوام به خودم قول بدم سال جدید این طوری نباشه قول قول

اره چرا که نه مگه کسی غیر از خود ادم زندگیشو می سازه معلومه که نه این مایم که روزا ها و لحظه هامونو میسازیم درسته بعضی وقتا یه چیزایی دست ما نیت و تا اونجایش که دست ماس رو باید به بهترین وجه بسازیم

کارهایی را انجام بدم که دوست داریم

هیچ راهی برای ضدحال های دیگران نذاریم

نذاریم واسه خاطر چیزای کوچیک شادیهامون خراب بشه

..........

اینطوری به خودمون به لحظه هامون به خدا و به هیچکس مدیون نیستیم

پس پیش به سوی یه سال خوشگل دوست داشتنی پر از هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااواسه خودمون



 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد